spaceship hiç korkma canım ben de birkaç gün yattım çıktım sonra tekrar 1 hafta yattım falan. Hastanede geçti hamileliğim ama bugünümüze şükür. Benim 22den beri var sancılarım. 27de falan 80,90 çıkıyordu. 31de yattım 100, 110 çıkıyordu😳😳 düşün bak o kadar yüksekti ki. Millet o sancıya doğuma gidiyor, Allah korusun. Ama ben ilaçlar istirahat derken 35+5 oldum🥰 hala da yatıyorum ama evde. Ben de inat ettim 38den önce doğurmak yok diyorum 😂 hiç merak etme endişe etme, ilaçlar çok büyük oranda işe yarıyor erkenden ortaya çıkması farkına varılması öyle büyük bir nimet ki🤲🏻