Ceylinkrkzm 6. Aydan sonra en sıkıntılı 3 durum var dedi sigaradan sebep. Erken doğum, gelişim geriliği, bide bebegin kafası için küçül me mi büyüme mi okur dedi inan onu hatırlayamadım. Haa içmeye devam edersen 1-2 yaslarında önüne cıkar cok üzülürsün yapma dedi. Okul cagında cıkar yada dedi. Mutlu saglıklı bir bebege bak dyip durdu