Kadze Ceylinkrkzm hayır hayır neresinden başlasam kâr bugün durabildiysen emin ol sonrasi da durursun tebrik ederim bence basarmissin zaten artık 🥰
Ceylinkrkzm Kadze güzel kalbin ve yorumun için teşekkürler güzel annis siz böyle motivasyon verince daha çok bırakamıyorum❤️
Kadze Kamuran_celiik bende ikincide öyleyim kızıma hamileyken içime çekmeden iciodum gene iciodum smdi iki.firt tamam bazen kahve içerken yakıyorum kullukte kendi bitiyor 😂😂 alışkanlığı bırakmak çok zor
Ceylinkrkzm Kadze bıraktım başaracağım çünkü her ictigimde ağlıyorum kıyamıyorum bebeğime çok seviyorum onu herşeyden çok:(
Ceylinkrkzm Sedaaab peki bebiste bı sorun gözüktümu ben çok korkuyorum geç kaldım diye Allah im diyorum ne olur benim yüzümden birşey olmasın yavruma diye 😭
Sedaaab Ceylinkrkzm şükürler olsun ki şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadık. Sadece gebelik şekerim cıktı çok ta hareketliyiz😁🥰
Nslhnkr Ceylinkrkzm ben daha cok gec kaldım bugün bıraktım . Doktoruma da söykedim cok gec bırakcam faydası olur mu dedim tabikide dedi. Siz çok sanslısınız genede içmezseniz üzüntü de kalmaz
Merivo- Evde yapılan idrar test sonucu çift çizgi çıkmıştı, hemen bir sigara yaktım🙊 son sigaramdı ve bir daha hiç içmedim🤗 28 haftalık olduk bile🥰vicdan azabı çekmek istemedim hep onu düşündüm
Ceylinkrkzm Nslhnkr ayy böyle destek olan insanların kalbinin güzelliğine hep inanmisimdir çok teşekkür ederim ins. hepimiz sağlıkla alalım yavrularımız kucagimiza
Ayssmom Ceylinkrkzm bende bırakamıyorum ama icincede sanki çocuğum boğuluyormuş gibi geliyo vicdan azabı cekiyorum yinede yok bırakılmıyor yazıklar olsun bana :(
Ceylinkrkzm Ayssmom hiç de öyle deme kimin ne yaşadığını bilemeyiz ve iradeni sen birde benim gbi dene canın istediğinde bir kere çek söndür sonra çekirdek meyve ye bugün o bir kereyide yakmadim ama çok zorlandım
Ceylinkrkzm Sibelrx 4 taneyi 1 2 derken tamamen bırakabilirsin kuzum valla şuan vicdan azabından olecem gecmi kaldım diye 1 saattir agliyorum
Duyguie Ceylinkrkzm bende 20+3 üm bırakamadım günde 4-5 nikotini en hafifinden içiyorm yarım atmaya çalışıyorm çok zor vicdan azabı çekiyorm içmeyince strese giriyorm bebeğinde girdiğini hissediyorm her gün dua ediyorm allah yavrularımızı korusun 🙏🏻😌