Kızlar sizi kınamıyorum asla ama şunu da söylemek istiyorum. Bende sigara içen biriydim ve günde bir paket içmişliğimde vardı kaç yıl kullandım bağımlıydım hamile olduğumu öğrendiğimde öncesinde içtiğim için bile pişmanlık duydum sizler ne düşünerek içiyorsunuz bebeğiniz doğduğunda onun yanındada içme rahatlığı veriyorsunuz kendinize ki şu an karnınızda ve sizin onu korumanız gerekiyor zarar veriyorsunuz hem ona hem kendinize lütfen her elinize aldığınızda kendinizi rahatlatmak uğruna ona zarar vermeyin ve bırakın siz annesiniz ve güçlü olmalısınız💕