Ceylinkrkzm Kizlar 11+3 haftayiz sigarayı bırakamadım çok zor olmuştu ama bugün hiç içmedim artık bırakıyorum sizce çok mu geç kaldım 😭 vicdan azabından olecem
Deteledmom21 Ceylinkrkzm hayir Ben de yarin birakiyorum esimle karar aldik insallah basarili oluruz hep birlikte
Sedaaab Ceylinkrkzm ben bırakamadım 🤦♀️ denedim 6 saat ar zor dayandım baktım geriliyorum tartışma çıkarmaya çalışıyorum devam ettim.. çok vicdan azabı çektim çok ta korktum ama 1 paket icmektende geri durmadim.. kendime çok kızıyorum. 36. Haftaya girdik artık..
Nslhnkr Ceylinkrkzm ne kadar erken o kadar iyi . Bn çok gec kaldım cok denedim basarısız oldum. Bugün bnde bıraktım
Ceylinkrkzm Sibelrx 4 taneyi 1 2 derken tamamen bırakabilirsin kuzum valla şuan vicdan azabından olecem gecmi kaldım diye 1 saattir agliyorum
Nslhnkr Sedaaab yaaa seni çok iyi anlıyorum 😣 bnde o kadar içtim. Her yakısımda canım acıyordu. Dayanamıyordum. Cok zor bagımlılık işte ne biçim bi illete düşmüşüz
Ceylinkrkzm Sedaaab peki bebiste bı sorun gözüktümu ben çok korkuyorum geç kaldım diye Allah im diyorum ne olur benim yüzümden birşey olmasın yavruma diye 😭
Nazliinan2015 Sedaaab canım bende içiyorum ama 1 paket çok fazla değilmi benimkiside 13ü buluyor gerçi bu nasıl bir pislik ben anlamıyorum kendimden nefret ediyorum ama bırakamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum😔
Sedaaab Nslhnkr eşim doğuma kadar dayan sonra istersen günde 2 paket iç dedi dedi yok dayanamıyorum 🙄😥
Nslhnkr Sedaaab aynısını esimde dedi. Öyle dediler ettiler bn daha cok yaktım, yaktıkca yaktım. Ama bugün doktorumun dedikleri bni çok üzdü kararım kesin inşAllah bu sefer olcak. Umarım evladınız sapasağlim saglıklı doğar sizindeeee 😇😇😇❤️❤️
Ceylinkrkzm Nslhnkr ne dedi doktorun kuzum banada soyle ki daha çok kararımin arkasında duruyum nefsime uyamayim
Brn18 Hayatta kendimi aciz bulduğum tek nokta bende aynı durumdayım içmicem diyorum vicdan yapıyorum bir bakmışım elimde sigara o kadar kızıyorum ki kendime her gece dua ediyorum tiksineyim die😞
[silindi] Ceylinkrkzm cok iyi olmus bırakmanız daha cok basındasınız.Ben sekiz yada dpkuzda bırakmıstım
Deteledmom21 Nslhnkr maalesef Evet biz de esimle karar aldik yarin paket almiyoruz birakiyoruz diye umarim gerceklestiririz canim
Kamuran_celiik Bende öyle bırakamam içerim diodum diger hamileliklerimde ve emzirirken içtim bunda da içerim diodum ama içirtmiyor içmek istesem de içemiom el alışkanlığı yakıom kendi kendine yanıp sönüo inşaallah komple bırakırım 🥰
Kadze Kamuran_celiik bende ikincide öyleyim kızıma hamileyken içime çekmeden iciodum gene iciodum smdi iki.firt tamam bazen kahve içerken yakıyorum kullukte kendi bitiyor 😂😂 alışkanlığı bırakmak çok zor