Kocafksbl 38 + 1 de 3500 çıktı bebeğim 38 +3 ye suyum geldi ve 37 +0 dan beri 4 cm açıklığım vardı ve doğumum çok zor geçti 10 cm açılmama rahmen bebek kendini aşağı salmadı çatıda takılı kaldı oğlum strese girdi ve vakumla çektiler 4000 gr 56 cm doğdu beklediğimizden dahada iri ultrason yanılması oldu doktor da bende keşke sezeryan yapsaydık diye o kadar pişman oldukki bence doktorunu dinle riske atma