Bişey kafama takıldı Dr risk almıyorsa sizin canınızdan bir parça için neden risk alasınız? Bebeğin miadını doldurduğunda 4000 gr I geçer zaten. Hiçbir Dr 4 kilodan fazlasına risk almaz. Yanlış anlamayın beni lütfen. Ben de çok kafa karışıklığı yaşadığım oluyor. En çokta sağdan soldan birileri yorum yapınca. Benim ablamda 4500 gr doğurdu. Ama eskidendi. İmkanlar yetersizdi. 2 kere doktora gitti. Bebeğin son ağırlığını bilmiyordu. Bilmeden risk almış oldu. Allah tüm gebelere kolaylık versin. Sağlıkla bebeklerini kucaklarına alsınlar. Böyle bir durumda risk alınır mı? Bilemedim. Başka bir Dr a git. Ama doktorunun önerisini de kulak aradı etme bence. Bir de ilk gebelikse çokşey değişir. Üçüncü dördüncüyse risk alınabilir belki. ( ben almazdım) ama ilk gebelikse iki kere düşünmek lazım.bu arada benimki de iri bebek . 2 hafta önde gidiyoruz. Normal doğumu çok istiyordum. Bana da sezeryan dediler. 33 haftadayım. 38 haftada sezeryan planladı doktorum. Ben 38 haftaya ulaşabilme hayalindeyim.(inşallah) Yaşım 42. Normal doğum olursa tekrar bebek bile düşünebilirim. Buna rağmen İri bebek olduğu için sezeryana itiraz bile etmedim. Arkadaşlar sağdan soldan örnek vermişler ben de başka örnekler verebilirim. Ama can sıkıcı olur. Hepimizin morale ihtiyacı varken gerek yok olumsuz örneklere. Özet İyi düşünün. Allah yardımcımız olsun.