Kocafksbl merhaba benim de iri bebekti, 3 hafta onden gidiyordu gelisimi, kafa capi 10 cmi gecerse normalde zorlaniriz bebege zarar vermemek icin sezaryen olabilirsin demisti doktorum ama 36+5 te kanamam oldu ve 4 cmlik acilmam ve sancilarim oldugu icin ve bebegin durusu da normal e musait oldugu icin doguma girdim 3290 bebek dunyaya getirdim, doktoruma dogumumun son dakikalarinda zorlandigim icin sezaryen yapalim dememe ragmen hayir catin musait diyerek dogurttu beni Allah razi olsun.. durumlarimiz benzer mi bilemedim ama iri bebek diyince yazmak istedim