Irmakkaymaz17 13 aylık kızım sürekli bogaz enfeksiyonu ve ateşleniyor 15 günde bir. Tam 15. Gün ateşi birden bire 40 oluyor. Kortizon iğnesinden başka bir şey düşürmüyor ateşini. Pfapa sendromuymuş. 4-5 yaşlarına kendiliğinden geçer bu rahatsızlık dedi doktor ama ateş çok yoruyor çocuğumu, henüz yürümüyor bile çok küçük. 15 günde bi kortizon alıyor. 😔 Duanızda yer ederseniz zeynep bebek diye 🙏🏻🙏🏻🙏🏻