Irmakkaymaz17 salam. İlk önce sizi tebrik ediyorum. Anali babali büyüsün İnşAllah. Azərbaycandan yazıyorum. Adım Meltem. 2 yıl 4aylık evliyim. Doktora gitdik bəndə türkcə ne bilmiyorum amma bizim dilde folikul diyoruz folikul problemi olduğunu dedi yani folikul normal yetişmiyormuş yani ovulyasyon olmuyormuş on yüzden hamile kalamiyormuşum. 4aydır tedavi oluyorum, bu ay için çok heyecanlıyım hamile olmak istiyorum. Dualarınızı esirgemezseniz çok sevinirim. Allah razı olsun.