2bebis1anne aytn123 merak ediyorum aslinda ama iyice buyusun ıstiyorum 7 haftalik olucak insaallah kalp atislari baslamis olur
aytn123 2bebis1anne inşallah hayırlısı ile bizde bu hafta duyarız diye düşünüyoruz inşallah bi sıkıntı çıkmazsa
Nil-123 Su anda 7+4 ama bugüne dek aşırı göğüs hassasiyeti biraz bel ağrısı dışında hiçbir belirti yaşamadım 🙊hayret ediyorum midem bulanmıyor kusmuyorum ama sürekli uyuyorum herhalde kullandığım ilaçlardan🙈
Rabia21 Nil-123 hangi ilaclari kullaniyorsunz benim aşırı midem bulantim ve kusmam var kafamı kaldıramıyorum. Ben prilam dr kullaniyorum faydasini goremedim
2bebis1anne aytn123 ben kendimi pek hamile gibi hissetmiyorum ilk cocukda cok yatardim bunda oyle degilim ilk cocukda cok sivilcelenmistim bundada biraz cikti ama cok fazla yok
DrElf Benım de 2. Bebek. 7+0 iz , Biraz bulantı başladı halsizlik çok oluyor , insallah artmaz bulantı
nikoland DrElf bende aynı 2.çocuğum 7+1 birbuçuk haftadır bulantıyla yatıyorum çok kötü geliyo herşey 😔
Bssraaskn DrElf bende 7+1 deyim bulantı, aşırı halsiz ve yorgun hissediyorum 3 saatte bir birşeyler yemezsem bayılacakmış gibi elim ayağım boşalıyor aniden.. sizlerde yaşadınız mı böyle bir durum
Tubafysal Benim de baş dönmesi pek fazla bulantı da hafiften başladı ilaçlardan olsa gerek çok uyku halim var
aytn123 Tubafysal hangi ilaçları kullanıyorsun benim doktorum sadece decavit ve mide bulantısı ilacı verdu
aytn123 2bebis1anne ah ne güzel rahat gever inşallah. Benim de 2. Çok zor geçiyor halsizlik nefes darlığı kaşık ağrısı mide bulantısı baş ağrısı derken baya zorluyor beni
Tubafysal aytn123 benim çok fazla ilacım var 6 gebelik kaybım var oksapar progestan proluton prolutex crinone jel decavit devit folbiol levotrin aklımda olanlar bunlar eksik yok galiba
Asel6 Ben ben ben, 7 haftalık hamileyim 9 aylık da bir oğlum var 🤭 iştahsızım vee mide bulantılarım sabahtan bir başlıyor yatana kadar 🤦🏻♀️
aytn123 Asel6 aaa oglunuzda çok küçükmüş allah yardımcınız olsun ❤ hem çocuk hem nide bulantısı çok zor oluyor
aytn123 2bebis1anne decavit içinde bütün vitaminler var nerdeyse folik asit te var ayriyetten vermedi doktor
2bebis1anne aytn123 bana verdi aslında ama ben almadim suan hicbir ilac kullanmıyorum çarşamba gidicem tekrar vermesini isticem