Pelinbyrktrlr aytn123 7.hafftaya girdim aşırı mide kazınması, iştahsızlık, sık idrara çıkma ve akşamları artan göğüs hassasiyeti var. Mide bulantım, tiksinmem yok çok şükür 🙏
Gulcicek aytn123 bende 6+1 hamileyim ama ic çamaşırımda kahve rengi kan vardi bu akşam çok korkuyorum şuan stresli geciyor yani 🙄
Gamzeren90 Yarın 6 haftalık olucam idrara sık çıkma dışında hiçbir belirtim yok henüz kontrole de gitmedim
Dilan9280 Gamzeren90 canım bende 6 hastalıkken idrara cok sık giderdim ve aşırı acıkma olurdu bende gece özellikle eşim bir dolu poşet abur cubur alırdı gece acıkınca atıştırırdım özelikle yani bi kaç hafta idrara cok sık gidebilirsin endişe edicek biseyin yok normal
Tubafysal aytn123 ben en az 4 kere gittim doktora ngerçi bizim çok kaybımız oldu o yüzden çok temkinli ilerliyoruz
Gamzeren90 aytn123 etmez olurmuyum hiç kese var mı yok mu diye içim içimi yiyor ama eşim birazdaha bekleyelim dediği için sabrediyorum bir haftaya kadar gidicez inş😍😅
2bebis1anne 6+5 oldum cok fazla belirtim yok benim daha hic hastaneye gitmedim carsamba gunu gitmeyi düşünüyorum
aytn123 2bebis1anne oylemi iyi beklemissiniz ben erkenden gittim ❤ hayırlısı olsun inşallah gidince belki kalp atışlarını duyarsunuz
aytn123 Tubafysal allah sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin ❤ bende daha 1 kere gittim zaten öğrendiğimde 5 haftalıkti bu hafta gitmeyi düşünüyorum bende
2bebis1anne aytn123 merak ediyorum aslinda ama iyice buyusun ıstiyorum 7 haftalik olucak insaallah kalp atislari baslamis olur
Tubafysal aytn123 ben 3 hafta 3 günlükken öğrendim her hafta gidiyorum doktora kalp atışını gördük şükür cuma tekrar gitcez inşallah umarım herşey yolunda olur
aytn123 Gamzeren90 inşallah❤ benimde aklıma bir sürü şey gekiuor o yüzden gitmezsem stresten sıkıntıya girerdim 😅❤
aysealtuntas Tubafysal 🧿 maşallah gözünüz aydın kalp atışını hangi haftada duydunuz şuan kaç haftalık