aytn123 Asel6 aaa oglunuzda çok küçükmüş allah yardımcınız olsun ❤ hem çocuk hem nide bulantısı çok zor oluyor
2bebis1anne aytn123 bana verdi aslında ama ben almadim suan hicbir ilac kullanmıyorum çarşamba gidicem tekrar vermesini isticem
Tubafysal aytn123 benim çok fazla ilacım var 6 gebelik kaybım var oksapar progestan proluton prolutex crinone jel decavit devit folbiol levotrin aklımda olanlar bunlar eksik yok galiba
aysealtuntas Tubafysal 🧿 maşallah gözünüz aydın kalp atışını hangi haftada duydunuz şuan kaç haftalık
Tubafysal aysealtuntas 6 hafta 3 günlükken gördük henüz duyamadık ama o gün başlamış muhtemelen kalp atışı. doktor öyle dedi tam bugün başlamış dedi cuma gidince çok rahat duyarız dedi ama kalp atışı vardı gördük biz de
2bebis1anne aytn123 onemli oldugini biliyorum ama yinede simdi kullanmak istemedim sanki hamile degilmis gibi hissettim
aytn123 Leyla_33 bas dönemdi çok kötü tansiyonunuza dikkat edin belki düşünürdür mide bağlantısından dolayı bişey yiyemiyorsaniz 🥰
aytn123 nnzrkk ben bol bol kraker beyaz leblebi limonlu ve baharatsız ve yagsiz yiyecekler tercih ediyorum. Corba iyi geliyor birde ❤
nnzrkk aytn123 Teşekkür ederim önerileriniz için benim sabahları sıkıntım olmuyor sürekli akşam yemeklerinden sonra başlıyor artık kusmaktan boğazlarım tahriş oldu ilk gebeliğim olunca insan herşeyden korkar oluyor☺️
Pelinbyrktrlr aytn123 7.hafftaya girdim aşırı mide kazınması, iştahsızlık, sık idrara çıkma ve akşamları artan göğüs hassasiyeti var. Mide bulantım, tiksinmem yok çok şükür 🙏
aytn123 Pelinbyrktrlr ne güzel halsizlik falan yine bi şekilde geçiyor da tiksinme falan çok kötü yemek yemek bi zulüm oluyor
aytn123 nnzrkk ben ilk gebeligimde ağzına aldığım şeyi anında çıkarıyordum hiç şu içmeden geçirdim çok ama ona rağmen halsizlik falan yok tu sukut ama miğde bulantısı zir