kubradambasan Sedats benim bebeğim gebeligim boyunca cok hareketli degildi zaten nadir hissediyorum ama son zamanlarda hareket ederken biraz canimi yakıyor
Sedats kubradambasan benim bebeğim çok hareketliydi 15 haftalikken hissetmeye başlamıştım hala da enerjisinde eksilen bi bi durum yok
mom44 Sedats 1.5 dedi bi daha bakmadı canm sancı ağrı çıkmadı yatıralım istersen dedi sıkıntı yoksa yatmam dedim 39 olduk hala tık yok salı gideceğim
kubradambasan GizemD aynen canim kilosu iyiyse beklemek riskli olabilir hayirlisi olsun insallah sağlıcakla al kucagina
kubradambasan Sedats ben zaten benimkine kuzuların sessizligi diyorumbu sakinlik hic hayra alamet degil 😂
kubradambasan mom44 seninki baya nazliymis canim benimki açılma olsa affetmicek gibi duruyor seninki iyi dayanmış 😂
mom44 kubradambasan ay sorma kocamda diyo doğurmayacak mısın niyetin yok mu dedin senn kızın gelmiyo ben mi tutuyom zorla 😁
Sedats mom44 bende salı günü gidecem. Ben bi gece yattım ama doktorum beklememizi tavsiye etti. Yoksa sezaryen yaparız sen bilirsin dedi. Nişan gelince gelirsin dedi sana kalmis
kubradambasan mom44 benim kocam tam tersi bu hafta da icinde tutsan olmaz mi diyo nöbetlerini tutacakmış haftaya rahat olurmuş resmen sipariş veriyor 🤗
DilekYklmztk 40+2 yiz bide tık yok uarın kontrolum var perşemye kadar bekliyecez dedi dr olmazsa sunni sancı verecez dedi bebeğim 3800 kilosu ilk bebeğim perşembeye kadar ne kadar olur bilmiyorum 😏
kubradambasan DilekYklmztk masallah canim kilosu cok guzel insaAllah bi sıkıntı olmazda bir avazda dogurursun
mom44 kubradambasan ooo bizimki 30dan beri diyo bazen dalga geçiyom doğurcam diye olsun doğsun erkenden severiz beklemem diyo sanki 30 haftalık çocu kucapına vercekler 😊 eşinde aana destek olmak için öle diyo canm ama babalık izni var
kubradambasan mom44 babası istedikçe kız naz yapıyor desene 😂 bizim oglanda babasını dinliyor herhalde babasi biraz daha dur dedikçe duruyor anneyi düşünen yok 🤗😂
kubradambasan SinemErylmaz bebegin karninda sertlestigibi hissediyorsun canim bu sirada ağrı geliyor. kasilma genelde bu şekilde oluyor