Sedats Suraelik benimde 27 de başladı. Doktorum korkulacak bi durum değil. Derin derin nefes al ve mutlu olmaya çalış dedi o zaman kasılmalarin azalır. Ama sen yine de düzenli olup olmadığına bak kontrol et
Suraelik Sedats hergun oluyo nerdyse doktrm dınlen dedı rahım agzı kapalı dedı magnzym ıcıyrm smdı duzenlı azalıyor galıba
Sedats mom44 bende salı günü gidecem. Ben bi gece yattım ama doktorum beklememizi tavsiye etti. Yoksa sezaryen yaparız sen bilirsin dedi. Nişan gelince gelirsin dedi sana kalmis
mom44 Sedats benmde riske atmak istemedi kabul etmedim imza attım çıktım ağrı sancı yoktu olda yatardım ama suyu iyi dedi bebekte iyi dedi iyiki yatmamışım 3 haftafır yatacaktım yada erkenden doğum olcaktı 😊 bakalım salı ne diyecek salıya kalacakmı kalmadan doğar mı meraklardayız
Sedats mom44 ben sancim 100 e vuruyodu. Gözlem altına alalim dedi. Sürekli nst ye bağladılar. Çatı muayenesi falan yapılmadı hiç izin vermedi. Açılmayi biz başlamayalim daha fazla diye
GizemD Ben de bugün yeniden gittim. 2 cm açıklığım varmış; ama sancılar düzenli çıkmamış NST’de, o yüzden gönderdiler. Perş yine gideceğim. Şu an 39+4’üz, perşembe tam 40+0 haftayı dolduracağız. İnşallah hayırlısıyla sağlıkla, hayırla doğururuz. 🙏🏼
Sedats GizemD aynı haftadayiz ben yarin gidecem. En son 1 cm açıklık vardı. Bizim kızın geleceği yok valla
minion Ben bu kasılma yada sancı diye anlattıklarınızi hep bebeğimin hareketi olarak algiliyorum ya 😕 poposu on planda hep bizimkinin. Birden poposunu bir kenara attırıp sivriltiyor karnimi kuş götlü oğlum 😅😆😂 ama bana kasılma buymus gibi gelmiyor yinede. O kendini gerdiriyor gibi geliyor