Arkadaşlar aynı durumdayız. 39+4 olduk biz de yeni gün itibariyle. Benim de karnım taş gibi sertleşiyor, adet sancısına benzer bir sancı oluyor akşamları; ama o kadar... Yarın kontrolümüz var, yatırıp suni sancıyla doğumu başlatma ihtimalleri var. Bakalım ne diyecekler...