Beriiil onun kararını tabi sne vereceksin ama emin ol sezaryanda cok kolay degil. Benimle birlikte Normal dogum yapan akşamı yürüyerek taburcu olurken ben kac gun doğrulamadım yerimden. O yüzden cok kolay diyemem. Ya canım ömür billah orda kalacak hali yok ya 😂 daha zamanı dolmamıştır canım cok acele ediyorsun :)) 9 ay beklemissin 1,2 hafta daha bekle bence:) Zamanı dolan çocuk doğar. Eger riskin filan yoksa beklemeni tavsiye ederim suni sancıda kolay degil cunku. Sen bilirsin yine.