Cemosum selinn35 valla doktorum normal doğum 28 mayıs bizde 20 de alırız ama 19 mayısa özel olsun dedi
Mom0101 ipekkk12 bendede kist vardi 3,4 cm di ama hamilelikte kayboldu 3. Ay yoktu. Simdi görnmüyo ama duruyosa yada yine ciktiysa diye krkuyorum o yüzden sezaryen olcam bende bakıcak doktor varsa temizlicek. Riske atmamak lazm bncede böle durumlarda