ipekkk12 ayy resmen kendimi gördüm bian bnde şuan 37 haftalığım ama gün vermedi bn gün vermeyi önermiyorum dedi ama 36 haftalıkken gittiğimde kilosu düşük geldi yarın tekrar gitcem eğer yine düşükse alıcak bnde gün vermesini istyorum madem sezeryan olcam planlı gitsin istyorum ama doktorum vermiyo yarın belli olcak bide planlı sezerayn isteyince çatı muayenesi yapmaz demi yinede