Kızlar bende bu gün sezaryen için gün aldım 38+3 şuan ilk Doğumum normaldi sezaryen sebebimiz çatı darlığı bebeğin kilo artışı omuz takılması vs. Riskini almak istemedik. 💙 rabbim evlatlarımızı sağlık sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻 sezaryen ilk deneyimim olucak çok heyecanlıyım 🙆🏻♀️💙