Eda_nur46 Humeyra18 3.5 sadece aşılama muayne ücreti 350 her gittiğin benimki çok zor olduolmayınca çok zor atlattım o süreci kendi halime bıraktım psikolojim bozulackati
Humeyra18 Eda_nur46 evet gercekten şu sure çok zormuş ya Kendime dikkat ettigim icin otomatikman bazen sanki hamileyim de ondan dikkat ediyomusum gibi geliyor
Humeyra18 Eda_nur46 canim insallah kayip yasamadan olur cok zor cunki bende de var ama o kendiliginden olmustu ama düşük yaptım iste
Eda_nur46 Humeyra18 benim ablam da 1 düşük bir kürtaj oldu herşeyin sebebi var işte onda da kan pıhtılaşması varmış şimdi 5.5 aylık hamile çok şükür
Tsolak Balum benimde kasık ağrım gaz sancım oluyor bi de göğüs hassasiyeti var inşallah benimledir bebeğim 🙏🏻🤍