Humeyra18 Tsolak devlette yaptiryorum canim bende devlette baslamistim ordan devam ediyim dedim bakalim olmazsa bidahakine özel e gitcem bende
Humeyra18 Tsolak iyiyim canim güzel gecti suan dinlenme asamasindayim 12 gün sonra gidip kan vericem senin nasil gecti
Humeyra18 Tsolak doktor bisey demedi onunla ilgili de kagit verdiler internetten de baktim anlamadim iyi mi degil mi bilmiyorum hic. Öncekinden test yaptirdiginda iyi demislerdi ama
Eda_nur46 Humeyra18 aşılamada şans çok düşük canım ama kalanlarda var akrabam yaptırmıştı oldu ama ben oldum olmadı inşallah sende olumlu olur
Humeyra18 Eda_nur46 inşallah canım evet ilk yaptirisim.bakalim tutarsa cok iyi olcak tutmazsa da tekrar sansimizi deniycez
Eda_nur46 Humeyra18 aşılama olmazsa şayet tekrar yaptırma derim özelde yatırıyorsan çok pahalı oluyor onun yerine tüp yaptır bende bekliyorum öyle aşılama oldum olmayınca
Humeyra18 Eda_nur46 devlet arastirma hastanesinde yapturiyorum canim özelde degil zaten 3 kere yapiyolar asilamayi sadece canim denemekte fayda var suan tup bebege baslarsam daha cok yipranirim yasim genc daha birazdaha denemek lazim
Humeyra18 Eda_nur46 evet özelde sordum bende 3.500 dediler tabi buna tahlil falan filan da katilir 5 bin i bulur
Eda_nur46 Humeyra18 3.5 sadece aşılama muayne ücreti 350 her gittiğin benimki çok zor olduolmayınca çok zor atlattım o süreci kendi halime bıraktım psikolojim bozulackati