Ilaydaylmn Sibbeell bende olmak istiyorumda işlem kaç dakika sürüyor tam anlayamadım bide yumurtlama gününe mi denk getiriyorlar hiç bi bilgim yok aydınlatırsan sevinirim inşallah hayırlı haberlerini alırız
Sibbeell Ilaydaylmn canim en fazla yarim saat suruyor.. surmuyor bile hatta. Yok yumurtlama zamanina denk gelmiyor adetin 3. Gunu çağırıp ilaca baslatiliyor 2 hafta sonra da rahim ici vs uygunsa tranfer günü veriliyor amin canim insaallah ❤
dndro Alya_aslan benim ikincisi farklı bir merkezde oldu canım ilaçlarda biraz farklılık oluyor ama genel olarak benzer ilaçlar
Bahardali Sibbeell Rabbim hepinizin yardımcısı olsun. Oğlum tüp bebek 3 yaşında şuan. Ne zorluklar oldu neler yaşadık Allah bilir. Allahım ellerinizden tutsun. Sağlıkla kucağınıza alın. Şimdi doğal yolla 12 haftalık gebeyim. İnşallah sağlıklıdır buda bakalım bekliyorum. Doğal yolla olması imkansızdı. 1 değil çok problemim var. Ama Rabbim nasip etti. İnşallahta sağlıklı nasip etmiştir
gmzyildirim Sibbeell benim mesela hiç yerleşme kanamam olmadı, belim ağrıdı 3,4 gün. Ben de ilk 3 gün sadece tuvalet için kalktım onun dısında az az yürüdüm evin içinde ☺️ cok şükür ilk transferimde tuttu, 6 aylık hamileyim şimdi ❤️ darısı size olsun
dndro Alya_aslan o zaman farklı olmaz canım aynı merkezde olacağı için heralde aynı ilaçları kullanıyorlardır nerede yapmıştınız transferi hangi şehirde
Elf_ars Sibbeell ananas ve muz bebeğin tutunması için önemliymiş canım İnşallah güzel haberler alırsın. kendini de çok yorma tabi ki 🌺 🙏🤲