Sibbeell Hayırlı olsun canm İnşAllah hayırlı güzel haberler alırsın 12 günün sonunda 🥰🤲banada eşim sırt üstü yat dedi kaynanamda yanmda kalmısdı bi yemeğe bi lavaboya kalktım ama ilk üç gün yattım sırtım boynum hep tutuldu cokta yatmamak gerekiyor aslında smdide pek yatmıyorum sadece devam eden bi halsizlik var üstümde enerjim pek yok 2 aralıkda transfer oldum bnde çok değişil duygular insan ne yerde ne gökte oluyo benm ağlayasım geliyodu devamlı haşada var o sulu gözlülük 🤭🤭