Rumeysa10 Sibbeell kaç embiriyoydu canım inşallah tutar şimdi hemen belirti olmaz tutsun tahlil ver bi kaç hafta sonra belirti olur bende öyle olmuştu
Rumeysa10 Sibbeell ekmekte kullanmayın 12 güne kadar kabızlık yapıyor ben hiç tüketmedim doktorum bana öğün başı bir dilim kepekli tüket dedi onu bile tüketmedim stres heyecan yapmayın akışına bırakın inşallah tutar alljım isteyen herkese versin
Sibbeell Rumeysa10 aminn canim benim yok ekmek hic yemiyorum kuruyemis corba tavuk et yada sulu yemek yersem hep kaşıkla yiyorum birde yumurta kefir yogurt baya sağlıklı besleniyirm hatta zayifladim bile diyebilrm 1 embryo idi canim tutarsa bakalm😑😥