dndro Sibbeell öncelikle hayırlı olsun ben size deneyimlerimi anlatmak istiyorum benim ilkinde çok dikkat ettim 4 5 gün nerdeyse yerimden kalkmadım beslenmeme çok dikkat ettim her gün belirti aradım vs. ama tutmadı ikincide ise çok rahat davrandım açıkçası transferde çok sıkışık değildim öncelikle o çok rahatlattı beni 🙏 yarım saat sonra kalktım başka şehirde yaşadığım için önce kuzenime gittim onlara söylememiştim Bile beraber yemek yedik oturduk çay içtik muhabbet ettik hatta bir kova Mısır yedim 😝 sonra ertesi gün de yola çıktık 4 saat yolculuktan sonra eve geldim ve yine çok aşırı hareket etmeden yorulmadan günlük hayatıma devam ettim yani ilkinde yaptığım hiçbir şeyi yapmadım ve tuttu ama bunu harekete vs. Bağlamıyorum olacaksa tutacaksa oluyor canım hiç kendini yormadan normal hayatına devam et 5 haftayı geçti benim hiç belirti de yok sen de belirti arayıp üzme kendini
Mucizee80 Sibbeell benim eşime kalsa ben yemek yapmayacm her öğün yumurta yapacak bırakma eşine yemekleri😃😃
Alya_aslan Merhaba arkadaslar ben 28 Aralık’ta transfer oldum transferden altı gün sonra kanamam oldu yerleşme kanaması Olabilirmiş bugün üçüncü gün hala devam ediyor bence en önemli şey eski hayatımıza bakmak bünyeniz nasılsa öyle davranmak
dndro Alya_aslan olur mu canım hep ben de merak ediyordum normal 😊😊 transferden 8 gün geçmişti 114 çıkmıştı kanda
Ftmklbk Sibbeell yoo o konuda kendini kasma. Vücudun nasıl rahat ediyorsa. Ama tabi çok deli hareket etmemek lazım 😂😂 yüzüstü yatma alışkanlığın falan varsa ona dikkat et ne olur ne olmaz. Bir de çok su iç. Ben o kadar çok içtim ki sürekli tuvalete gidiyordum 😂😂😂😂
Hilal1907 Sibbeell kendini kasma canim surekli yatma 5 tedavimde yattim kafaya taktim olmadi 6. Tedavimde 3 gun dinlendim sonra normal hayatima dondum sadece agir isler yapmadim. Hafif yuruyusler yaptim gezdim tozdum cok sukur ogluma kavustum darisi size olsun insallah. Yuruyus rahimdeki kan akisini sagliyo bebek daha kolay tutunuyo hareketsizlik iyi gelmiyo. Diger hamileligimde ikizdi dehset uyku yapiyordu. Oyle uyuyordum 11 haftalik kalpleri durdu. Ben hareketsizlige bagliyorum sebebini.
Sibbeell Kizlar tum onerilerinize tesekkur ederiyorum hepsi ayri ayri degerli benim için 🤩 insaallah hayirli sonuç alirim bende buraya duyururum size bir de bir sey sormak istiyorm herkeste bu yerlesme kanamasi vs deniyor ya lekelenme o goruluyor mu benim suan belim cok ağrıyor adetten önceki agriya benziyor😫😫😒
Hilal1907 Sibbeell benim oglumda 5,5 haftalikti leke geldi ikizlerde de 7 haftalikken geldi leke. Herkesde olmayabilirmis bebegin tutunmaya calistigi yerdeki kilcal damarlarla alakaliymis denk gelirse damara biraz lekelenme oluyormus.
gmzyildirim Sibbeell benim mesela hiç yerleşme kanamam olmadı, belim ağrıdı 3,4 gün. Ben de ilk 3 gün sadece tuvalet için kalktım onun dısında az az yürüdüm evin içinde ☺️ cok şükür ilk transferimde tuttu, 6 aylık hamileyim şimdi ❤️ darısı size olsun
Alya_aslan Bugün fazla bir kanamam oldu ve iğne oldum Yine de iyi düşünmeye çalışıyorum inşallah pozitif çıkar düşük diye de düşünüyorum