YenidenAnneOlmak Glcndvrn ben de 36+3 üm ve 37 de belli olacak sezeryan tarihim💙 heyecanla bekliyoruz
E_A1121 Glcndvrn 36 haftalık olduk normal doğum olucak inşallah doktor ayın sonu gibi dedi ama bakalım ne zaman gelmek istiycek minik kızım 🐰sabırsızlıkla bekliyorum çok ufak tefek eksikler var onlar dışında çantalarımız herseyimiz hazır🤗
Mommyy_ Bugün gün aldık biz de, 37. haftamız doluyor perşembe günü, doğumumuzda o gün olacak🙏🏻 Daha ufak gibi hissediyorum ama Allah’a emanet yavrum🙏🏻
Glcndvrn Mommyy_ kac kilo ,bebeginz ,kilosu ve gelisimi iyiyse aliyolar sezeryani fazla bekletmiyolar zaten
Glcndvrn tugce_25 senin yakn tarihe verir kesin sezeryani , ayy cok heyecanlii saglikla gelsin insallahhh
Mommyy_ Glcndvrn dün gittiğimde 2700 çıktı, inşallah yanılmaz ultrason da daha düşük olmaz🙏🏻 Benim suyum azaldığı için bekletmek istemiyor doktorum😞
Ezgilerledolu Acelya68 Hic bilmiyorum canım doktorum kesin bişey demedi ama 25 ocak gibi falan olabilir diyordu yani bidahaki muanede belli olucak net tarih