Glcndvrn Merhaba arkadaslar şu an 36+3 haftaligim ve bu hafta 37. Haftamda sezeryan günüm belli olacak çok heyecanlym ,sizler ne durumdasinz ,bebegin herseyi hazr mi ve hangi hastanede dogum yapacaksinz ,ben medipol pendik
Yildirim35 Glcndvrn 36+1 ne ara bu haftalara geldik anlamadım ama bakalım biz 23 ocak istiyoruz doğum için aslında ama bizim minik bey ne zaman isterse gelecek :)
Elidamla35 Glcndvrn selam canım bende 36+3üm senin zorunly sezeryan mı olacak yoksa herhangi bi sıkıntımı var ? Çanta hazırlığımız kaldı bu arada sadece
YenidenAnneOlmak Glcndvrn ben de 36+3 üm ve 37 de belli olacak sezeryan tarihim💙 heyecanla bekliyoruz
aysiin Dytbsr benimde 8 ocak canım 38+3 te alacak heyecanla bekliyoruz inşallah hepimiz sağsağlim kavuşuruz😇
Mom3 35 artı 4 um sezeryan tarihim belli değil büyük ihtimal 21 den sonra kızım ve ben dayanabilirsek
1prenses1prensim 36 haftalik olduk 18ocak sezeryan tarihimiz kartal lutfi kirdar hastanesinde doğum yapicam herseyimiz hazir
Glcndvrn 1prenses1prensim haftamiz ayni ozaman , benim henuz gun belli degil ama buyuk ihtimal yakn tarih verecek 😍
Sakinee Tam 38im ama bir hafta ileride oğlum 39da 🤗 belimden çok fazla gelmeye başladı ağrılarım Mersin şehir hastanesinde doğurucam inşallah
Glcndvrn Sakinee benimkide 1 hafta onde ,ama doktor dogumla onden gitmesinin alakasi yok demisti banada bakalm saglikla zamaninda gelsinler insallahh🙏
Veneziaa 37+6 tüm yarın tam 38 oluyor doktor kontrolüm var bebeğim döndüyse ve çok kilo almadıysa bi ihtimal normal Doğumu bekleyebiliriz eğer dönmediyse sezeryan için gün alacağız çok heyecanlı ☺️
tugce_25 37 yarin kontrolum bu gun belime bir ağri girdi Allahim ne korkunc bişeydi hayatımda böyle bişe görmedim yarim saat sürdü sonra geçti
Glcndvrn tugce_25 senin yakn tarihe verir kesin sezeryani , ayy cok heyecanlii saglikla gelsin insallahhh