Merve_nedim Annesikuzeyin yok ağrım falan olmuyor hamilelik zorlamıyor beni sadece psikolojikmen doğsun istiyorum artık🤰🏻😊
Annesikuzeyin 3sehzade ayy hadi hayırlısı olsun ya 40 ı da geçerse ben artık herhalde fenalık geçiririm
Annesikuzeyin CansuDemir ya stresten değilde :( artık acı çekiyorum bide evde sancım oluyo nst için gidiyorum sanki dut yemiş bülbüle dönüyo çocuk
CansuDemir Annesikuzeyin Evdeki sancı değildir o zaman yani doğum dalgası değildir.Braxton hicks denen yalancı kasılmadır.Onların olması da çok normal 😊
Kocamveoglum Bnm oglusumda gelmiyor 40+1 olduk ama bugün kontrole gittim ne sancı nede açılma yok bakalım oğlum yerinde rahat herhal 😊
Annesikuzeyin Esra_Omer_21 ben daha yemeye başlamadım bu hafta başlayacağım aynen öyle çok haklısınız biran önce sağlıkla gelsinler artık
Esra_Omer_21 Annesikuzeyin ben baya oldu başlayalı ilk gunde bi tane yiyiyordum şimdi arttırdım inşaAllah normal doğum nasip olur☺️
nise Alın benden de o kadar 38+4 oldum gelsin diye 4 değil 1000 gözle bekliyorum çok yoruldum heryerim ağrıyor nst de sancımda çıkıyor ama gelen yok 😩
Annesikuzeyin nise benim bir kere çıktı sadece onun dışında hep normal ama hastaneden çıktığım an başlıyor ağrılarım
2prens-annesi Annesikuzeyin valla bende artık gelsin istiorum 39 haftalık oldum . Bide son haftalarda her hafta kontrole gidiyo musunuz ben en son 37 de gittim ağrım sancim yok diye gitmiyorum
Annesikuzeyin 2prens-annesi bende çarşamba gideceğim ondan sonra gerek kalmaz herhalde bende sancı var ama nst girince duruyor ağrılar sızılar
annesininkelegi Annesikuzeyin bol yürüyüş squat gevseme egzersizleri yapabilirsiniz. Doktorum 36 yı gördükten sonra istediğin kadar uygula hepsini demişti
annesininkelegi Annesikuzeyin squat ve çömelme egzersizlerini bebeginiz doğum pozisyonunu aldıysa yapabilirsiniz bol bol