Annesikuzeyin 2prens-annesi bende çarşamba gideceğim ondan sonra gerek kalmaz herhalde bende sancı var ama nst girince duruyor ağrılar sızılar
Esra_Omer_21 Annesikuzeyin ben baya oldu başlayalı ilk gunde bi tane yiyiyordum şimdi arttırdım inşaAllah normal doğum nasip olur☺️
CansuDemir Annesikuzeyin Evdeki sancı değildir o zaman yani doğum dalgası değildir.Braxton hicks denen yalancı kasılmadır.Onların olması da çok normal 😊