Safisss happysos Biz yüz yüze aldık bize yakın olduğu için aktar yani bir sıkıntı yaşamadım , tabi herkes de ayni sonucu verecek bişey değil. Evet tahlile göre ayarladi , bana da damla verdi enfeksiyon için
Safisss Papatya0707 Yukarıda açıklamalarim var cnm bir bak merak ettiğin başka birşey varsa sorarsın☺️
Deletedmom5 Nkayserili90 toplam 25 bin falan harcadık cnm direk tüp bebek ücreti 9000 ilaçlarda kişiye özel tedavi olduğu için değişiyor
elfeylul Mormenekse34 biz tüp bebeğe karar verdiğimiz de öncelikle doktorlarla ön görüşme yaptık. Eşimde sorun olduğu için uygulayacakları tüp bebek yöntemini vs konuştuk. İçimize sinen mantıklı gelen doktorla başladık. Adetin 2. Günü gittik. Hormonlarıma bakıldı ona göre tedaviye başladık. 8 gün iğne kullandım. Bu süreçte iki kez kontrole çağırdı. Son kontrolde artık yumurtaların toplanabilir dedi. 10. Gün opu oldum. 13. Günde 3. Gün embriyosu transferi oldum. Çok şükür şuan hamileyim. Toplam 12.200 lira tuttu bizim.
Papatya0707 Safisss ya hani bi tanıdık dediniz ya tüpleri kapalıymış ne tedavi uyguladı nasıl acıldı gebe kaldı canm o önemli benim için benimde öyle çünkü😞
Safisss Papatya0707 Ben bir tanıdık dan bahsetmedim ,kendi sorunum dan bahsettim ameliyatla sol tüpümü kapattılar şimdi de gebeyim . Acaba farklı bir arkadaşın yorumuyla mi karıştırdın
Aylinsemih Mormenekse34 bursada jimer hastanesin de 12 13 bine yapıyorlar ilaçlarla birlikte bi hastalarına söylerlerken duymuştum tabi hemen cocuk olmaz sa daha da pahalı olur sizin için ben eczanede çalışıyorum tüp bebek ilaçları çok pahalı tutuyor