Mormenekse34 benim ablamda tup bebekle hamile kalmisti. Yegenim suan 7 yasinda. Fulya da Bahceci klinigini tercih ettiler daha once de memorialle gorusmuslerdi akillarina yatan bahceci oldu. Herseyinde ablamin yanindaydim. Ilgi alaka vs hepsi cok ilgiliydi. Onden randevu alip bi gorusmeye gidiyorsunuz. Size aklinizda ne soru
varsa cevapliyorlar zaten. Gitmeyi dusunursrniz sizin ve esinizin dosyalarinida goturun. Akliniza yatar icinize sinerse Isterseniz ondan sonra basliyorsunuz