afrasil Mormenekse34 hastanenin infertilite bölümüne rabdevu alın ama adetliyken gitmek gerekiyor galiba tam bilmiyorum . Sonra doktor yönlendiriyor zaten tüm tetkiklere bakıp veya yeniden hepsini kendi istiyor tahlilerin
Mormenekse34 Safisss saglikla kucaginiza alin insallh🤲 1 kez mi denediniz tup bebek, sorununuz var miydi ne kadar sonra gebe kaldiniz
Safisss Mormenekse34 Amin inşaallah 🤲🏻Ben 2 kere tüp bebek yaptım , benim sol yumurta kanalım da zehirli sıvı birikiyordu ameliyat oldum , rahimle bağlantısını kestiler . Ameliyat olmasam hamile kalmazdim. 4 yıl sonra aktar dan aldığım kürle ve ovulasyon testiyle hamile kaldım çok şükür
Bfduam Safisss hayırlı olsun yavrunuz, sağlıkla gelsin inş. Sıkıntı neydi ki tüp bebeği düşündünüz? Doğal kalmanıza cok sevinmişsinizdir, sürpriz yapmış minik ne güzel.
Safisss Bfduam Ya sizin test sonuçlarına bakıyor ona göre size ve eşinize damla macun tarzı veriyor .. Çok şükür evet bize sürpriz yaptı ben burdayım dedi ☺️
Bfduam Safisss üstte okudumda kanalda operasyon olmuş, et de sıkıntı yoktu di mi? Bi arkadaşının tek tüpü tıkalıda hamile kalamıyor, sizdeki durumda bu muydu?
Safisss Bfduam Benim sol tüpümde işte sıvı birikiyor , adı hidrosalpinks .. Doktoru ameliyat önerdi mi? Benimkiyle aynıysa tüpün rahimle bağlantısı kesilmez se hamile kalması zor, sıvı Rahime aktığı için hamile kalsa bile ilerleyemiyeblr .
ratatosk Mormenekse34 ali Osman koyuncuoğlu özel klinik çok memnunum transfer yapıldı çok şükür tuttu gebelik takibi için de kendisine gidiyorum doğumu da düşünüyorum. Ekibi de kendisini de gerçekten işlerinde iyi her zaman her konuda ulaşabiliyorsunuz. İnternetten de araştırabilirsiniz.
mercimeginanne Sevoeco25 ilaçlarım 1800₺ tutmuştu. Transferde 1000₺ idi. Eğer ilki tutmazsa ikincisi 900₺, üçüncüsü 700₺ diye hatırlıyorum. Yani ilk tüp bebek en fazla 3000₺ tutuyor. Bn özelde sordum raporlu ilaç hariç 6500₺ sadece transfer demişlerdi. (( TABİ BUNLAR BNM GİTTİĞİM HASTANENİN ÜCRETLERİ 😊))
Suzii-90 Mormenekse34 benim gittiğim klinik Ankarada ama istanbulda da kliniği var Timur Gürgan benim doktorum çok da memnunum hem ondan hemde onunla çalışan doktorlardan
Safisss happysos Yaniklabaharat yazarsanız çıkar.. Biraz yoğunlar arayın filan bırakmayın geç dönüş olabiliyor
Deletedmom5 Safisss benimde aynı sorunum vardı sol tüpüm alındı o sorun halledilmezse tüp bebek bile yapılmıyormuş
happysos Safisss evet Canm daha önce yazmıştım ama tam güvenmedim sizin tahlillere göremi macun hazırladı
Deletedmom5 Mormenekse34 şişli bulat aytek şık❤️ Cnm doktorum tek geçerimmm en başında diğerleri gbi paragöz değil
Tugcekkkkk Mormenekse34 acıbadem international de prof. Murat aslan a yaptırdım ve tuttu ikisi de şükür. Fiyatı da diğer özellere hemen hemen aynıydı. İnşallah sen de bir an evvel bu duyguyu tadarsın
Safisss happysos Biz yüz yüze aldık bize yakın olduğu için aktar yani bir sıkıntı yaşamadım , tabi herkes de ayni sonucu verecek bişey değil. Evet tahlile göre ayarladi , bana da damla verdi enfeksiyon için