Mormenekse34 Bugn regl oldum ve tup bebek yaptrmaya karar verdm Nereden baslamaliyim, hangi hastane hangi doktor onerirsiniz? Ne kadara mâl olur bi fikirleşsek… Avrupa yakasındaym
mercimeginanne Mormenekse34 tüp bebek ünitesi olan hastaneye giderseniz sizi ordan yönlendiriceklerdir. Mesela bnm gittiğim eğitim araştırmadaydı. İlk kadın doğum infertilite bölümüne yönlendirildim, eşimde ürolojiye. Dosyalarımız hazırlandı. Gereken testler falan yapıldı sonra tüp bebek merkezine verdim dosyayı ve raporum çıktı öylelikle serüvenimiz başladı :)
Sunny Mormenekse34 iğnelere adetin 2-3. günü başlanıyor bildiğim kadarıyla bugün adet olduysanız salı veya çarş a muayene olmanız gerek. Ben de regl bekliyorum biz de başlayacağız bu ay tüp bebeğe. Bugün yarın olucam ikinci günü iğneler başlayacak. Tüp bebek için laboratuvar ve embriyolog çok önemli özelde düşünüyosanız bunlara dikkat ederek doktor seçin. İnşallah ilk denemede olur 🙏 haberleşelim olur mu aynı zamanda yaşayacağız süreçleri nasipse☺️
Sunny Mormenekse34 bu arada @Nusyaa da tüp bebek sürecinde istanbulda Yasemin Çekmez diye bir doktora gidiyor çok tavsiye edilmişti burda fiyat vs ondan bilgi alabilirsin epey araştırmıştı o da:)
Mormenekse34 Emel38 evet cektirdm sorun yok tupler acik dediler, 2 yildr gebe kalamadm birkac kez yumurta takibi 1 kez de asılama denedk nasip olmadi
mercimeginanne Mormenekse34 eğer raporlu yaptırcaksanız devlette 3 yıl evlilik, 2 raporlu aşılama şartı var
Mormenekse34 mercimeginanne ozelde yaptrmak istiyorum, devlet hast, icin isyernden cok izin alarak mi gitmem gerekir, uzun mu surecleri ve randevulari
mercimeginanne Mormenekse34 adetin 2.yada 3. Günü gitmek gerekiyor. Kan falan veriyorsun. Rapor genelde 10-15 güne çıkıyor(hastaneden hastameye değişiyordur) bu süreçler için toplamda en fazla 1,5-2 ay sürdü bnm. Sonra tüp bebeğe karar verilince gene adetşiyken gidiyoraun takiplerin başlıyor ilaç kullanıyorsun 2-3 güne bir hastaneye gitmen gerekiyor. Sonra yumurtaların toplanıyor bi sıkıntı yoksa. Sonrası transfer zaten. Çalışan için zor oluyor biraz süre açısından ama özelde de öyledir büyük ihtimal. Bu ay istiyorum diye bu ay olucağını sanmıyorum :) hakkınızda hayırlısı olsun :)
Ozgeyuce46 Sunny Mormenekse34 tüp bebek tedavi yaptıracak ama çok zor mu bi öğretmek istiyorum luften
Sivasss Mormenekse34 canım bende yeni başladım geçen ay karar verdim ilaçlar çok pahalı hep para ek olarak doktor histeroskopi önerebilir sana onuda hesaba kat toplamda 20 bini gözden çıkar ama tabi sen istanbuldasın belki orda daha pahalı olabilir ben Kayseri’de yapıyorum sürekli gidip gelmen gerek 4 - 5 günde bir iğneler bittikçe gidiyorsun sonra toplama işlemi falan oluyor 10 güne yakın iğne kullandım bazen günde 2 kere iğne kullandığımda oldu şimdi toplandı beklemedeyim
Sivasss Mormenekse34 aynen öyle toplama bitti herhalde daha iğne vermez dedim yine iğne verdi bu sefer başka iğneler onada 1 lira ödedik halada varmış Progestan iğnesi verilecekmiş daha yani hep para her gidişte o reçeteler 1 buçuk 2 bin resmen
Busbushatun Mormenekse34 butce sikintiniz yoksa maslak acibademde bulent tiras bu isin erbabi, fiyat uygulanacak tedaviye gore degisiklik gosteriyor bizde esimde varikosel varrdi opr fikan gecirdi 30 bin tlye buldu
Nusyaa Mormenekse34 ben istanbulda doç dr yasemin çekmez de tedavi görüyorum şuan iğneleri kullanıyorum pazartesi opu olacak muhtemelen. Doktorumdan çok memnunum burda bir arkadaşın tavsiyesi ile gitmiştim iyiki de gitmişim ❤️ Kendi kliniğü var ama işlemleri acıbadem altunizadede yapıyor. Fiyatı uygun işinde çok tecrübeli ben aşırı memnunum bu ay başlayacaksan yarın iğnelere başlaman gerekiyor. İnstagramdan yasemin çekmez profiline bi bak bence
Safisss Mormenekse34 Ben bahçeci tüp bebeğe gittim , sperm testi rahim filmi ve yapmamız gereken hormon testleri var onları istiyorlar.. Toplam ödeyeceginiz fiyat değişebiliyor sizde bir sıkıntı varsa uyguladıkları tedaviye bağlı , ayrıca psikolojik olarak iyi değilseniz hiç başlamayın .. Ben kötü oldum tüp bebek den sonra tutmadı zaten .. şuan kendiligimden çok şükür hamileyim ☺️ Rabbim tez zamanda isteyen herkese nasip etsin
Mormenekse34 Safisss saglikla kucaginiza alin insallh🤲 1 kez mi denediniz tup bebek, sorununuz var miydi ne kadar sonra gebe kaldiniz
Bfduam Safisss hayırlı olsun yavrunuz, sağlıkla gelsin inş. Sıkıntı neydi ki tüp bebeği düşündünüz? Doğal kalmanıza cok sevinmişsinizdir, sürpriz yapmış minik ne güzel.