Busraaa11 BalAsel 5 haftalikken her durumda doktora gitmek istemiyorum doktor arada kanama olur dedi ama insan panik yapiyor yine de
bngs_irem Busraaa11 benimde lekelenmem vardı 1 hafta hep kahve leke geldi. Doktor sorun yok tehlike yok dedi genede ilaç verdi. Tam geçmişti 5,6gündür leke gelmiyordu dün gece gene geldi. Panik yapma diyor doktor ama elde değil maalesef 😔
BalAsel tanya25 leke kan gelmediği sürece sorun yoktur inşallah canım bakalım cuma günü dr gidicem yazarım buraya kaç haftalıklara duydun kalp atışını.
tanya25 BalAsel 7+1 gittim duyamadım ama ekranda gördüm doktor ekranda gösterdi kalp atışını. Cuma günü tekrar duymak için gideceğim canım inşallah hayırlı haberler alırız
BalAsel tanya25 inşallah benim geç döllenme oldu sat normalde 15 Kasım kese boyutuna göre 21 Aralığa çekti dr bakalım inşallah duyarız
Smg38 tanya25 bende bugun 7+2yim 3bucukda randevum var en son 5.haftada kese görmustuk bakalim bugun bizi ne bekliyor halsizlik dısında baska belirtimde yok birde geceleri ozellikle uyutmayan sag bacaga vuran kramplar umarim.hersey yolundadir🤲
Gulefsan BalAsel fizik tedaviye yönlendirdiler bakalım sıra bekliyorum şimdi inşallah bir sıkıntım yoktur🙏🏻
Egeasigi Busraaa11 bende 6 yı doldurdum bugün , ama bende olmadı öyle bişey doktoruna söyle canım aksatma
Busraaa11 Egeasigi canim kanaman falan olur panik yapma dedi ama insan panik yapiyir yinende her defasinda dokfora gitmekte ben sevmiyorum
Kediannesi123 Egeasigi karından bakılıyor o şekilde duyulmaz ise vajinal bakılıyor umarım duyarsınız hemencicik 🌸