bngs_irem BalAsel 6+3 bende baş dönmem mide bulantım ve halsizliğim var. Biraz yürüyüş yapsam kalçama kramplar giriyor resmen
Busraaa11 BalAsel doktora gittigimde geçen persembe keseyi gördük daha bebek gözükmedi erken dedi 15 gun sonra gel arada kanaman olabilir bu nirmaldir panik yaoma dedi ama lekelenme olmuş insan korkmuyor degil yani.
Gamze18 BalAsel kilo aldınız mı hiç ben 47.200 düm 48 olmuşum yani bir kilo gibi bişey almışım normal mi şişlinlikten mi acaba
BalAsel Gamze18 ben tartılmadım canım ama çokta almadın bence iştah açıklığı varsa onun farkıdır bu haftalarda yediklerimizi daha zor sindiriyormuşuz oda olabilir
BalAsel bngs_irem bende mide bulantısı oldu 2 sefer çıkardım o derece ama şuan yok yorgunluk çok elim kolum kalkmıyor o derece
Gamze18 BalAsel evet canım ne yesem kalıyor sanki davul gibi hissediyorum kendimi sabah bulantılarım oluyor daha kusmadım ama değişik değişik şeylerden tiksiniyorum
bngs_irem Busraaa11 benimde lekelenmem vardı 1 hafta hep kahve leke geldi. Doktor sorun yok tehlike yok dedi genede ilaç verdi. Tam geçmişti 5,6gündür leke gelmiyordu dün gece gene geldi. Panik yapma diyor doktor ama elde değil maalesef 😔
Egeasigi Busraaa11 bende 6 yı doldurdum bugün , ama bende olmadı öyle bişey doktoruna söyle canım aksatma
Mzyn_krk40 BalAsel bende de var canım.bide arada bir kasiklarim.falan agriyor aynı adet görecek gibi bende 6+3 deyim
Gulefsan BalAsel bende 7+5 oldum sağ kalçamda bi nokta var çok acıyor hamilelikte çıktı bu ağrı. Belim değilde kalçam inletiyo bazen