Kediannesi123 Egeasigi karından bakılıyor o şekilde duyulmaz ise vajinal bakılıyor umarım duyarsınız hemencicik 🌸
Busraaa11 Egeasigi canim kanaman falan olur panik yapma dedi ama insan panik yapiyir yinende her defasinda dokfora gitmekte ben sevmiyorum
Razz7020 BalAsel 6+3 üm bende. Maşallah her şey başladı şimdiden ama mide yanması beni öldürecek o da ilaçlardan kaynaklanıyor sanırsam yapacak bir şey yok maalesef 🤦🏻♀️
Gulefsan BalAsel fizik tedaviye yönlendirdiler bakalım sıra bekliyorum şimdi inşallah bir sıkıntım yoktur🙏🏻
Egeasigi Razz7020 folik asit haricindekiler ne için canımm bana birşey vermedi doktor sana neden verdi
-34 Merhaba kızlar bende geçen çarşamba beta 530 çıktı bugün çağırdı gittim keseyi gördü ultrasona göre 5 haftalık dedi kese 6 milimmiş 15 gün sırna gel kalp atışına bakalım dedi sizce milimi küçük mü sizde kilimler nasıldı
bsracvk Merhaba kızlar benimde bugün tam 6 haftalık haftaya kalp atışı için gideceğim inşallah duyabiliriz bekleyen isteyen herkesin Rabbim kucağını boş bırakmasın 🙏🏻
tanya25 2bebis1anne geçen hafta tam net duyulmadı ama ekranda gördük attığını cuma günü tekrar gideceğiz inşallah daha net duyarız
Razz7020 Egeasigi 16 haftalık bebeğimi kaybettim canım ilk ben o yüzden bu gebelikte önlem amaçlı kullanıyorum. İğne de var hatta senin kullanmana gerek yok o sorunlu gebeliğin yoksa için ferah olsun☺️