Dilara1503 merhaba, normal dogum yaptim aksam 5ten sonra birsey yememis olmama ragmen lavman yapildi, birsey yok ama onda cok sukur bende bir cekinip istememistim ama o siviyi 10 dakika icinizde tutmanizi istiyorlar ki tutamazsaniz tuvaletinizi yapiyorsunuz zaten.. bu arada tuvaletiniz olsun olmasin normal dogumu buyuk tuvaletinizi yaparmis gibi ikinarak yapmaniz gerekiyor diger ikinmalar sizi yormaktan baska bir ise yaramiyor inanin, ben yapmadim dogum yaparken tuvaletimi ama ikinmakta gucluk cekerken ya tuvaletimi yaparsam diye korkuyorum dedigimde ebe hemsireler ve doktor hep bir agizdan yap zaten sacmalama tutma kendini dediler, buyuk tuvaletini de yapanlar oluyormus yani ama bu onlar icin cok normal inanin rahat olun siz yeter ki saglikla bebeginizi kucaginiza alin da gerisi hic onemli degil onlar neler neler goruyor 🙏🏻🙏🏻🙏🏻