Pollymom Darısı başına inşallah ya 🙏🙏🙏bebeği gördükten sonra keseyi ölçmüyorlar sanırım 7+2 bebeğin boyuna da 11mm dedi iyi görünüyor dedi 😊 Ama ben o sesi duyana kadar öldüm öldüm dirildim valla, kendimi nasıl sıktıysam eve gelince başım çatladı ağrıdan😅