Pelinbyrktrlr çok şükür bebeğim gördük icim rahatladi yaa 😍😍😍 normalde 6+4 görünüyordu , ultrasonda 6+0 göründü 🙈 her şey yolunda dedi şükürler olsun 🙈 kalbi de atiyor ama şu an dışarıdan duyulmaz dedi, haftaya tekrar gidicez. Rabbim bekleyen herkese bu müjdeyi versin😍🐣