Pollymom ben 4+6 da gördüm keseyi 13.4mm di bebek falan da yoktu yani içinde😅 Her şey gayet iyi betan da 3 kat artmış dedi ama yolk molk bişey demedi hiç 😬kalp atışı için çağırdı yarın ona gidicem 🤷🏻♀️ Sonra ben merak ettim bu yolk sac ı abimin arkadaşını aradım kadın doğum doktoru o dedi bana kese 16_17mm olduktan sonra görünmeye başlar yolk sac dedi