Stokke aldim ben. İkinci el. Tertemiz. Butun parcalari var. Oto koltugu, port bebesi, kendi oturma unitesi ve sasesi. Yagmurluk sineklik cantasi falan da var. Hatta tulumu bile var 😅 butun parcalari yikaniyor. Zaten aldigim kisi yikamis ama bende yikadim. 13.500 normal fiyati. Ben 2.750 ye aldim hepsini. Surusu falan harika. Ve guzel bir marka oldugu icin kullanip bende satacagim.