HappyMom Hangi marka modeli tercih edeceğinizi fiyatıyla beraber yoruma yazabilirsiniz. 😍 Bebek arabası alırken nelere dikkat etmeniz gerektiği linkte! https://www.mutluanneleriz.com/2018/04/07/bebek-arabasi-alirken-nelere-dikkat-etmeliyiz/
Hezelen HappyMom yoyko ultimate güzel bir araba ekipmanları biraz büyük ama çok güzel kaliteli 1700 TL şimdi düşmüş 1500 olmuş 😬
nilsmother HappyMom bayb care titan safe trio travel sistem bebek arabası 1250 lira tavsiye ederim 🌺🤩☑️
HYM HappyMom bir çocuk annesi olarak tavsiyem hafif şık çift yönlü çünkü rüzgarlı havalarda yön değişmek çocuk açısından iyi oluyor ve bazen ben bebeğiniz sizi görmek isteyebiliyor ☺️ Tam yatış pozisyonunun olmasına dikkat edin yeni doğan bebeklerde ve arabasında uyumayı seven çocuklarda pratik ve güzel oluyor son olarak ön tekerlerin 365* dönmesi yön verme ve hakimiyette kolaylık sağlıyor 😘😘
Kahvelim_ https://www.sirinbabykids.com/urun/chicco-duo-best-friend-travel-sistem-bebek-arabasi-chc-79453-935 kızlar bunu kullanan arkadaşım çok Önerdi kullanan var mi ?
Zeynepreyyan Kahvelim_ fiyatı çok yüksek canım ya ! O kadar para vermeye değmez daha uygun fiyat olanlara bak bence
Kbrkksl Kahvelim_ E bebekte görmüştüm böyle setli daha uygun fiyatlılarıda vardı bende henüz almadım ama bir bakın derim yinede 😊
fikretinan Kahvelim_ evet bu güzel ama çok pahalı burası Instagram’da daha ucuz ve daha güzelleri var
Nilasyamom Bebek arabasına çok para vermekten yana değilim ben. Zaten pandemi var, hem de israf. Ben de istiyorum Anex marka bebek arabası alayım 8bin TL’ye ama maalesef 😅 yürüsün koşsun evlatlarımız sağlıkla mutlu geleceğe 🤲🤍
Zeynepreyyan Nilasyamom aynen öyle ya. Bende fazla para verilmesinden yana değilim hiç . Modelleri araştırıp uygun fiyatlı olanlardan seçmek lazım. Dediğin gibi pandemi var ne kadar dışarı çıkıyoruz ki ! Hem o kadar çok para ver hemde kenarda dursun. Zaten pandemi olmasa bile her gün sokağa çıkmıyoruz bebekle
Tugcngz Nilasyamom bende cok para vermeyş sewmiyorum arabalara bn dogum yaptım kızım 1ay 12 günlğk hastane dışında biyere crkmadık malüm koronadan dolayı 2 aylık olana kadarda cıkmayız oyüzden ben tam yatar pozisyonlu maclarenin baston arabasını alıcam tek elle kapatıp acmam dahs kolay olsun
Pnrtrz Ben saraçhanede bisikletçiler çarşısında ayhan bebe var oradan maxı cossı puset ve bebek arabasını aldım bebek arabası hemde baston olarakta kullanılıyor yani uzuun yıllar kullanabıleceğim cok kalıteli bir araba aldım hemde fıyatı 4000 e falan geldi hem doğumdan itibaren hemde ilerde büyüdüğünde baston olarak kullanabıleceğim guzel bi alısverıs oldu hemde bebek arabalarında maxı cossı zaten bellidir kalıtesi 👍🏻
Mrvee7 Pnrtrz Tam model ismi yazar mısınıız? Bende Maxi cosi alma taraftarıyım ama fiyat açısından karar veremiyorum
Seydaparlak Zeynepreyyan e bebekle civile bakın çeşit cok fiyat aralıklarıda her bütçeye göre var kızlar
Mrs-tugce Ben baby core nin trawel sistem arabasını ve puseti i aldım kampamyadan 1500 TL ye. Büyük araba oyle kucuk değil kucuklerinin tek fiyatı bile 1500 dü. Trawel sistem cok öneriyolar ben öneriye uydum hiç bilmiyorum tecrubesizim ilk gebelik.
Lalihhhh Mrs-tugce geçen burada ne alınmalı ne alınmamalı adlı post açmışlar ve travel sistem değil de kabin sistem Bebek Arabası tercih edin yazmışlar kafam karıştı hangisi daha kullanışlıdir ki ilk Bebek olunca tecrübesiz oluyor insan 🤷
gulsah_alp Mrs-tugce bizde baby care travel sistem aldık 2 3 ay öncesinden civilde indirim vardı 480 tl ye aldık benimde ilk gebeliğim bende dediğin gibi öneriye uydum hemde dış görünüşü güzel 🤭
Zddmzdmr Yoyko innovation 3 in 1 Travel sistem aldık. İnanılmaz rahat sürüşlü ve estetik. Normal arabalara göre büyük fakat biz büyük istediğimiz için benim beklentilerimi tamamen karşıladı. İnşallah bebeğimde rahat eder ❤️ Şuan 4800₺ gibi bir fiyatı var sanırım ama ara ara indirime giriyor ✨
bukabu İnglesina travel city bebek arabası aldım 20 kg ya kdr tasıyor yaklasık 3-4 yas aralığı, uzun süre kullanırım diye düsünüyorm hem sağlam ve konforlu gözüküyor🥰
Melikecan bukabu ben de inglesina trilogy aldım hem baston şeklinde kapanıyor, tek kişi kaldirabilecek kadar hafif ve sağlam olduğu için. Kullanan arkadaşlarım çok memnun olduklarını soylediler
akdg95 Merhabalar bende travel sistem bebek arabası almıştım ama ilk zamanlar iyi oluyordu sonradan zor oluyor iki parçaya ayrılıyor bence baston bebek arabası daha iyi araci olmayan travle.sistem almasın tek başına bir yere giderken çok zorlanır otobüsle dolmuşla
Minay Joie litetrax modelleri ve joie muze lx öneririm çok çok kullanışlı gibi tek elle katlanıyor sürüşü rahat doğumdan itibaren kullanılıyor
nurum16 nilsmother bende bu marka aldım bu 35 gayet güzel geldi daha kullanmadım ama baya kullanışlı 😊
Havvarslangrn Ben de yoyko nun kabin boyunu almayı düşünüyorum. Travel sistemin çok kullanışlı olmadığını söylüyolar ve çok fazla yer kaplıyor.
Dnzesra Havvarslangrn bende kabin boyunu aldım çok güzel hafif ve kullanışlı bence arkadaşımda kullanıyor çok memnun travel sistemler çok kaba ve tek başına kullanman bira zor