Emine677 benm 8. Haftada başlayıp 11. Haftaya kadar devam eden aşırı kanamam oldu wcden cikamadigim anlar oldu. Doktor progestan iğne verdi günde iki doz onu vurduruyordum bir de üç günde bir proluton iğne vurdurdum. Kanamam lekelenmeye dönünce de progestan fitile döndük. Doktorum kanaman coktu fitil yeterli gelmezdi o yüzden iğne sürekli verdim dedi. Smdi 13+1 olduk. Ne iğne ne fitil kullanmiyorum şükür. Umarım sen de atlatırsın