Emine677 ağız yoluylamı alıyorsun ilacı benimde 6.haftamda düşün riskim vardı ben fitil olarak kullandım 3 kere zamanla kesildi çok şükür şimdi 12 haftaya geldik ve doktorum hala kullandırıyır fitil olarak 2 kere kullanıyorum günde inşallah bu tehliye atlatırda bebeğine kucağına alırsın. Eğer ağız yolu ile alıyorsan fitil olarak alıp alamayacağını sor doktoruna fitil olarak kullanmak daha etkili çünkü