Emine677 bırakma ilacı benim sorunum olmadan verdi yan etkisi çok dokundu bana ama araştırdım baya faydası oluyormuş. Allah bebeğini sana bağışlasın. Korkma beynine kaybedecek sinyali yollama doktorum sen ne düşünürsen vücuduna beyin o sinyali yollar eğer sorun var dersen vücut atık gibi görür pozitif ol demişti. Umarım sağlıkla alırız kucağımıza hepimiz 💕