Ben daha 14 haftanın içindeyim ama tek düşündüğüm şey doğum üstelik üçüncü doğumum olacak ama bilmiyorum ikinci doğumu daha unutamadım sanırım üzerinden henüz 15 ay geçti birazda acılı oldu sancının üzerine sanırım ondan sebep aklımı başka şeylerle meşgul etmeye çalışsamda olmuyor sanki 😞