19231923 Nagihanelif bende 6 gün önce normal yaptım resmen kabusum oldu aklımdan çıkmıyor 2.çocuğu hiç uzun süre düşünmek bile istemiyorum 😭
[silindi] Aratzeynep ilk gebeliğimde Bi tanıdık girdiği gibi çıkar boşuna korkma demişti hiç unutmam dedigi gibi de oldu vakti gelince doguyor hiç korkma
DalisMom Korkmayan var mi ki acaba, hic gormedim oyle birini 🤷🏼♀️ ben sanki dogum yapicam degl de eve yeni biri geliyor her seyi guzel gormesi lazimmiş gibi duzenliyorum gelmeden topluyorum ediyorum butun gun 😂😂