Bende 27+3 hamileyim ama şu sıralar aşırı derecede kafamda doğum korkusuyla alakalı endişlerim var nasıl olcak nasıl bir ortam nasıl bir ağrı olucak sezeryan nasıl olcak ya kalkamassam yürüyemessem bebeğimle ilgilenemessem panik yaparsam vs vs umarım o gün o an geldiğinde herşey göz açıp kapamak gibi olur gerçekten ciddi anlamda çok korkuyorum