Mervebilgi CeyhunMelikeMislina gecmis olsun ikimizde aynı hafta aynı gün sayıyoruz felaket bir kuyruk sokumu ağrısı var magnezyumlu soda içmeye çalış bende ekstra uçuk problemi cok oldu iştahsızlık ama yinede çok sukur
Ozzgeee Shdakacmaz kayısı kurusunu geceden bir bardağa sıcak su ile birlikte koyun sabah aç karna içtiğinizde faydasını muhakkak göreceksiniz. Bende 10+3 deyim kabızlık ciddi problem oluyor.
Babyto-Mom Cesrabkn CeyhunMelikeMislina Evwt canım benim de dünden beri öyle soğuk yere oturmuştum dün o yaptı sanırım nasıl geçecek onu da bilmiyorum🤷♀️ 15+2 yiz bizde mide bulantılarım da devam ediyor maaleseff
Biresinti Deniz_10 12 ye girdik yeşil limon şuan 😄 acaba ne zaman cindiyetini ogrenebilirim erken öfrenen varmi
Busramhr Biresinti doktor %80 kız gibi dedi ama busefer yakınlarım hemen kaptırma kendini kızdan dönen çok oluyor dediler gene şüphe kaldı içimde
benaslindayohum Esengul42 oyle diyorlar ama benim arkdsimda 7 aylik erkek olucak kiz 3 ay kendine gelemedi yemk yiyemedi bulantidan herseyde midesi kalkip kosuyordu wcye😒 ben kiloya bagliyorum acikcasi biraz kiloluyum bebise genis yer cok gbi geliyor 😁😀
Fatmacaglar Hilalylmz58 canım cinsiyeti ne zaman öğrendin benim de 13 haftalık merak ediyorım belli olmuş mudur ?
Hilalylmz58 Fatmacaglar olir cnm benim. Doktrum 12+6da soyledi kiz normalde erkeklerin erken belli olur deeler ama benimki kizmis mesela erken ogrendim